donderdag 14 februari 2019

valentijn ♡

hoi wij zijn Amber en Yeliz wij gaan een paar gedichten voor brengen hier komen ze 


valentijn 
de dag van valentijn is het perfecte moment nu wil ik je eigenlijk zeggen hoe belangrijk je voor me bent. ❤️❤️
 
verlieft 
al heel lang ben ik verlieft op jou en wil ik zeggen dat ik van je hou ik wil graag met je samen zijn misschien komt dat wel met valentijn. ❤️❤️

mijn hart 
mijn hart zegt dat ik van je hou ik voel me zo leeg leeg zonder jou sluit ik mijn ogen dan zie ik je staan en ik hoop dat je nooit meer weg zal gaan ik wil je zo graag zeggen wat ik voor je voel alleen jij weet dat wat ik bedoel jij bent mijn leven en kracht hiermee laat ik je weten dat ik op wacht ❤️❤️    

liefde
vanaf 't moment dat ik je zag dacht ik , jij hort bij mij toen kwam er steeds tot dag tot dag een beetje liefde bij ❤️❤️

klaar 
zo dat waren een paar leuke en mooie gedichtjes als jij deze leuk vind laat dan zeker iets weten wij zijn benieuwd welke jullie het leukste vinden ❤️❤️


Gerelateerde afbeelding                                                                     
                                                                     
                                                              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten